gdzie i jaką instalacje LPG zamontować

Zaczęty przez charles, 05 Paź 2011, 14:31:57

« poprzedni - następny »

charles

Witam. Wiem że temat już był ale postanowiłem go trochę odświeżyć. Nabyłem auto z grupy VW z silnikiem benzynowym 1,8 92 kW 125 km, chciałbym zamontować do niego instalacje gazową i mam do Was forumowicze pytanie gdzie mogę to zrobić najlepiej i jaką instalacje polecacie? Z tego co sam się orientowałem najlepsza będzie sekwencja (chyba jestem laikiem jeśli o to chodzi :-) ), ale jeśli sekwencja to która STAG 200 czy STAG 300+ różnica w cenie to około 300-400 zł. jeśli ktoś ma doświadczenie z tym silnikiem to proszę o poradę a może jakaś inna instalacja? pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

pancerny roman

Zaraz odezwie się tłum suwalskich speców od lpg, namieszają Ci w głowie, i tyle. Z takimi pytaniami to idź lepiej na jakieś forum o LPG, a nie na te, gdzie piszą w większości dzieci w wieku gimnazjalnym.

A co warsztatu- skończyły się już czasy, że instalacje zakładali Mietki z garaży, teraz każdy warsztat robi to na w miare rónym poziomie, patrz po prostu gdzie najtaniej.

PS. Sekwencja to jedyna opcja, czasy średniowiecza już sie skończyły  ;)

ZenekBębenek

Do Twojego auta najlepsze będzie: Stag 300+, reduktor Zavoli Zeta N i wtryskiwacze HANA. Przed założeniem poczytaj sobie dokładnie forum http://lpg-forum.pl. Tam dowiesz się o wszystkim i znajdziesz kontakt do dobrego fachmana, który założy Ci instalację.
Powodzenia

aan34

jak chcesz rady jedź na Łanową tam poradzą i jak zachcesz to założą.Ja nie narzekam

emolinek

Najlepsza instalacja lpg- najlepiej to w Augustowie u Kopiczko. Nie ma problemu przy serwisie.

ZenekBębenek

Łanowej absolutnie nie polecam a Kopiczko, owszem ale tylko instalacja II generacji a sekwencji bym u niego nie zakładał ale chyba nie tędy droga. Poczytaj na spokojnie lpg-forum.pl. Tam wszystkiego się dowiesz.

ja