KONS-BUD

Zaczęty przez kwiatuszek26, 26 Lip 2011, 07:48:12

« poprzedni - następny »

kwiatuszek26

Witam
Napiszcie co sądzicie o mieszkaniach budowanych przez firmę KONS-BUD przy ul. Klonowej?
kwiatuszek

Zadowolona;)

Witam.
Nie napiszę o Klonowej, nie widziałam mieszkań na żywo ale o Kons-Budzie wypowiedzieć moge się jak najbardziej, bo jakis czas temu kupiłam mieszkanie w ich starszej inwestycji. Mam w związku z tym jedną, bardzo ważna radę: pilnujecie co dzieje się na budowie i co oraz jak robią w waszym lokalu. Bywają problemy z jakością;)

kwiatuszek26

Dzięki za informację. Wiadomo to z tą jakością w większości firm tak jest że trzeba ich pilnować. Ale ogólnie rozumiem że wrażenie jest pozytywne, więc bez większego ryzyka można inwestowac u nich w mieszkanie.
kwiatuszek

Janek

Popatrz też na okolicę, bo do najlepszych niestety nie należy.

Zadowolona;)

Niekoniecznie, widziałam lepiej zbudpowane mieszkania - np. Zielony Zakątek Budopolu. U mnie (a mieszkam w bloku konsbudowym półtora roku) już zdażyło się kilka awarii. Na szczęście w miarę konkretnie można się z nimi umówić na poprawki...

qqq

poza tym nie jestem pewien co do jakosci gruntu na którym stoi ten blok, jest to stok góry z nasypanym piaskiem, żwirem bądź też ziemią i z czasem może blok osiąść i popękać

XXX

A co z tą okolica jest nie tak... Cicho i spokojnie. Napiszcie cos o okolicy bo ja juz kupiłam tam mieszkanie.
Tomek

fotograf

Mieszkania odradzam te pola za blokami przewidziane sa na fabryki tak samo jak za kameną
Paweł

ala

Ja uważam że miejsce jest pięknie bo ciche i spokojne. A co do osuwania się terenu to ten teren tam był nikt go nie usypywał ten wąwóz który jest to jest trochę dalej. Blok tez jest ładnie zrobiony.
ala

jork

hehe okolica rowniez nie nalezy do spokojnych pamietajcie hehe

jork

hehe okolica rowniez nie nalezy do spokojnych pamietajcie hehe

marek

Uważajcie na tą firmę, jest nierzetelna i w oddanych mieszkaniach na ul. Klonowej jest mnóstwo usterek. Jakość wykonania mieszkań jest bardzo niska. Do czasu póki nie zapłacisz to skaczą nad tobą jak nad jajkiem. Jak zapłacisz całą sumę to cię zbywają i traktują przedmiotowo. Prezes w ogóle już olewa nie ma czasu i blefuje póki może na całej linii. Jak by ktoś chciał kupić niech się zastanowi trzy razy a najlepiej popyta już mieszkających osób.

marek

Mieszkania to porazka!!!!!!!!!! Okna w zime zamarazaja takie okna wstawili paranoja w nowym bloku takie okna wstawiac normalnie robienie z ludzi idiotow nie polecam!!!!

turek

Do Ala napisałaś tak \"Ja uważam że miejsce jest pięknie bo ciche i spokojne. A co do osuwania się terenu to ten teren tam był nikt go nie usypywał ten wąwóz który jest to jest trochę dalej. Blok tez jest ładnie zrobiony.\" i tu sie z Toba niezgodze ponieważ akurat pracowałem w KONS-BUDZIE jak zaczynała sie budowa tego bloku a dokładniej prawego skrzydła i powiem Ci tyle że nasyp jest ŻWIROWY, a później ogromniasta skarpa w dół wiec z czasem mogą być problemy z osuwaniem. Pozdrawiam.

administrator

Nowa odsłona forum.


Drodzy użytkownicy. Od dziś korzystacie z nowej odsłony naszego forum.
Mamy nadzieję, że szybko przyzwyczajcie się do nowej wersji i docenicie wszystkie narzędzia i możliwości jakie oddajemy do waszej dyspozycji.
Chętnie poznamy wasze uwagi i sugestie. Wysyłajcie je na serwis@suwalki.info .

 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jakie miasto jest stolicą Włoch?:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć