vectra pakiety i ich ceny

Zaczęty przez Niewidzialna, 12 Kwi 2011, 22:29:16

« poprzedni - następny »

Niewidzialna

Witam
czy wiecie jakie kanaały i cena obejmuje pakiet srebny i złoty .Prosiłabym jeszcze o wypowiedzi użytkowników  jak oceniają usługi vectry

Bea

W zloty wchodzi wiele programow(procz axn crime,foxlife,etc),srebrny obcina jakies muzyczne i dla dzieci.Co rusz podnosza ceny abonamentu bez naszej wiedzy...w 2010 r podniesli cene abonamentu o 8 zl,od stycznia znow mw o 1 zl nie pytajac czy ktos chce zostac czy nie;dekoder co rusz nieczynny mw raz w tygodniu,choc odbieram z naziemnej czesciej,wiec moze i czesciej nieczynny,choc na poczatku tego nie bylo a mam ja od 3 czy 4 lat..Sprawdz na stronie Vectry,wpisz w google Vectra i wyskoczy Ci ich strona,wtedy reszty sie dowiesz.Ja,zastanawiam sie nad przejsciem do telew.cyfrowej,bo juz mam dosc Vectry
Bea

robertos

Witam, nie mogę zgodzić się z Tobą, Bea, styczniowa podwyżka wynika ze zmiany VAT-u, a to nie mogło być podstawą do zerwania umowy, bo to była zmiana ustawowa, mam pakiet platynowy i 8 Mb internet i cenę mam cały czas taką samą od 1.5 roku, nie było żadnej podwyżki w 2010 roku, bo jak się ma tzw. \"paczkę\", to cena jest stała przez cały czas trwania umowy, dekoder zawiesił mi się raz i raz miałem problemy z Internetem, ale po zgłoszeniu awarii w ciągu doby sprawa była załatwiona. Internet 8 Mb/s naprawdę działa na takiej prędkości połączenia, a nie jak u innych dostawców, gdzie płacisz za 4 lub 8 a masz połowę tego. Moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie w Suwałkach jeżeli chodzi o neta i TV, ale zaznaczam, że to moja prywatna opinia, każdy może sobie przecież wybrać :) Pozdrawiam.
no cóż...

Cezar

Popieram \"robertosa\". Mam w Vektrze cyfrowa telewizje i internet chyba od 2 lat. Jakies awarie sie zdarzaly na poczatku, ale serwis jest sprawny i wszystko mozna zalatwic telefonicznie. Cena jast stala do konca zawartej umowy, wiec jakies podwyzki (oprocz vat) lub tez nowe ceny pakietow nie przekladaja sie na mnie. Polecam. Mozna sprawdzic konkurencje i wtedy zdecydowac. Pozdrawiam

a

ile robertos płacisz miesięcznie?
a

lektor

Vectra jak na razie mnie w niczym nie zawiodła, mam net i tv od ok. 6-7 lat i przez ten okres nie miałem żadnych zastrzeżeń, jeżeli była awaria, to naprawdę krótka, technicy szybko to załatwiali. Teraz mam pakiet platynowy tv i net 8 Mb/s, nadal bez zawieszki, przy komputerze spędzam ok. 8-10 h dziennie, większość czasu online i naprawdę nie mam przerw w dostawie. Identycznie to wygląda, jeżeli chodzi o tv, też bez zacięć.

Aaale im dałem reklamę... ;)

@Niewidzialna: radziłbym skorzystać z telewizji cyfrowej, nie analogowej, bo pakiety o których wspominasz to chyba właśnie analog, prawda?
Dron Suwałki - FOTO i WIDEO z lotu ptaka 8)

Niewidzialna

tak to anolog
zastanawiałam się nad cyfrową ale pociągnęło by to za sobą dodatkowe koszty ,a że mam pakiet podstawowy vectry (analog )lepiej byłoby tylko rozszerzyć ofertę .Na stronie vectry jest cennik ale nie ma podanych cen (?) za pakiety telewizyjne .

robertos

Ja za swój pakiet płacę 115 zł miesięcznie, co się wydaje sporą sumą, ale jak popatrzeć na ceny Internetu np. w TP, to już suma łączna tak duża się nie wydaje, co do analogowej telewizji, ja bym się zainteresował w takim razie WIGRY TV, moja znajoma ma od nich bardzo podstawowy pakiet za jakieś 45 zł, a w tym pakiecie ok. 50 kanałów, może to jest jakiś pomysł na analogową tv :)
no cóż...

Jony

i ja nic nie mogę zarzucić Vectrze myślę że w Suwałkach jest to narazie najlepsza opcja jeżeli chodzi o internet + telewizja

marek

W Wigrach najwyzszy pakiet kosztuje 42.50zl (sa jeszcze chyba srebny i brazowy, odpowiednio tansze), ale ta telewizja to badziewie. Ostatnio bez zadnej informacji wylaczyli sobie dwa kanaly (Comedy Central Family i Polsat Film) i generalnie maja klienta w glebokim powazaniu, bo rachunkow potrafia przez kilka miesiecy nie dostarczac.

Bea

jesli chodzi o TV Wigry to oczywiscie,ze jest do d....tez to mialam i na dzien dobry nie bylo 7 programow,ktore mialy byc a w trakcie miesiaca zabrali kolejne 3
Bea

bolojang

Niestety Vectra ma jeden z droższych internetów w mieście.
Ja jadę u nich od 3 lat tylko dlatego, że są bezawaryjni i mieli jako pierwsi wyższe prędkości.
Jednak teraz nic nie oferują ciekawego, chyba że jakieś beznadziejne pakiety z nikomu niepotrzebnym tel. stacjonarnym.
Dodatkowo oferują jeszcze umowy na 3 lata(!!!), a jak w porę nie wypowiesz umowy to witaj na kolejne pół roku.
W miarę opłacalnie wychodzi tylko pakiet 8Mb za 64,90, cała reszta za drogo, cen nie obniżają wcale a u konkurencji za 20 MB płacimy tylko 59zł i \"bez lojalek, jaki masz drut taki internet\", chyba najwyższy czas zmienić dostawcę.

ania

najlepsza moim zdaniem jest na rynku suwalskim telewizja Multimedia, zależy im na kliencie a i ceny do usług odpowiednie:)

kolo two\'re

to prawda za 32zł mamy 20Mbit

adwokat

Dlaczego w pakiecie zelaznym nie ma programów telewizji cyfrowej naziemnej która jest bezpłatna? Mieszkam w bloku i nie chcę stawiać anteny za oknem a mam TV kablową z Vectry.

 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jaki mamy rok?:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć