sklep RTV EURO AGD

Zaczęty przez youstyna, 03 sty 2011, 20:40:18

« poprzedni - następny »

Ryszard

 szkoda ze wczesniej nie trafilem na ta strone
oszczedzil bym sobie nerwow zakupujac patelniewartosc okolo 150 zl rozmiar jaki potrzebowalem nie mieli na stanie  ale pan obiecal mi sciagnac w ciagu kilku dni tylko musze najpierw zaten towar zaplacic ok zaplacilem  za trzy dni odebralem towar
rozpakowujac w domu wlosy mi sie zjezyly kompletny bubel zdeformowana poobijanaporysowana
szybko do sklepu chcieli mi to reklamowac zaprotestowalem prosze o szybki zwrot pieniedzy ok powiedziala pani
przelali mi ta kwote spowrotem na karte aale juz trzeci dzien kasy nie widze
zadnych przeprosin czy tez wrecz zadoscuczynienia za stracony czas
stanowczo odradzam zakopow  w tym sklepie ryszard
Ryszard K.

Ryszard

a zapomnialem taka sama patelnie w innym sklepie kupilem o wiele taniej    
ryszard
Ryszard K.

emila

Kategorycznie odradzam zakupy w tym sklepie. Niecały rok temu kupiłam ekspres do kawy. W tym roku w sierpniu zaniosłam do na gwarancję, bo przestał parzyć kawę. Bardzo nie przyjemna Pani(ponoć kierowniczka zmiany, krótko ścięta blond) z wielką łaską wypisała zgłoszenie reklamacyjne. miałam 3 sposoby załatwienia reklamacji, naprawa, wymiana na inny sprzęt lub zwrot gotówki(czego teraz żałuje ze nie wybrałam kasy). Niby reklamacja trwa 14 dni, ekspres dostałam po miesiącu. Przy odbiorze już inna kierowniczka otworzyła karton w celu szukania informacji na temat wady, naprawy, ale bez skutku. w domu rozpakowuje ekspres a tu niespodzianka, ekspres wrócił bez pojemnika na wodę. Czysta komedia!!!!! na drugi dzień wracam do sklepu zgłosić to. i znów czekam miesiąc i pojemnika nadal nie mam. niby w serwisie na włożyli. nawet nie mam możliwości sprawdzenia czy został naprawiony. Ostatnio znów z wielka nie chęcią wracam do sklepu, bo wiele razy mnie zapewniano ze ktoś do Pani zadzwoni w tej sprawie, ale telefon cichy do tej pory. nawet rozmawiałam z kierownikiem tych wszystkich kierowników i zapewniał mnie ze w ciągu tygodnia będę mieć zbiornik(był to półtora tygodnia temu) i cisza nadal. I ostatnio zachodzę już tak zła i mowie ze już to trwa zbyt długo i zadam zwrotu pieniędzy. i ta przemiła kierowniczka za dychę(krotko ścięta blondynka) mówi mi ze nie ma takiego prawa. potraktowała mnie lekceważąco, wręcz skandalicznie. w ogóle zastanawiam się jak ktoś taki może pracować z klientami.  i znów czekam. po prostu takie jest podejście do klienta w tym sklepie. i zbiornika nadal nie mam i nie wiem czy wogole będę mieć. jeśli ktoś to przeczyta, doradźcie mi co mogę zrobić, bo już nie mam nerwów tam chodzić. to były ostatnie zakupy w tym sklepie. co z tego ze są niby promocje itd jak za pracownikiem sklepu trzeba chodzić żeby prosić żeby doradził czy coś, a jak przychodzi co do czego to oni nic nie wiedza o danym sprzęcie, jak i o wszystkich. odradzam zakupy w tym sklepie

Ojro

Ta krótko ścięta kieraska tego sklepu odstrasza nie tylko klientów, ale także i pracowników. Odkąd pracuje w tym sklepie panuje istny mobbing, a pracownicy uciekają jeden za drugim, albo zostają zwalniani jeśli się jej przeciwstawiają i wymienia sobie ekipę na coraz to młodszą, a tych doświadczonych pracowników co się jej przeciwstawiają na bruk bez konkretnych powodów, tylko z powódek osobistych!! MOBBING ludzie, MOBBING!!

pozdrawiam ekipę z Euro ;)

halo

Zgadzam się z Panem powyżej. Według mnie jest to nie pojecia, zeby ktoś trzymal kierowniczke ktora robi co chce, potrafi czlowieka znizyc do parteru.. i jeszcze wyrzucac bez powodu, wymieniac ludzi jak chce, niestety wszystko odbija sie na psychice czlowieka.. nie polecam nikomu pracowac tam ! a zakupow robic tym bardziej !

ektor

A ja prawie dwa lata temu kupowałem tam cały sprzęt do domu. Miesiąc temu nowy laptop oraz nie mam praktycznie niczego do zarzucenia. Sklep wybrałem bo miał możliwość darmowych rat. Oraz na tle innych sklepów mieli bardzo dobre ceny. Do niczego nie mam zastrzeżeń. Raty darmowe, spłaciłem wszystko powoli tak wiec nie było to dla mnie obciążeniem finansowym.
Wiele osób tutaj ma obiekcje ale wydaje mi sie,ze z własnej winy... Trzeba zawsze czytać to co podpisujecie. Nikt Wam siłą nie wciśnie ubezpieczenia.Sami widzieliście co braliście tak więc nie rozumiem skąd te pretensje>

kormak

Ja również kupowałem tam sporo sprzetu do domu. Wcześniej przeszedłem się po wielu sklepach ze sprzętem ale w żadnym nie było tak naprawdę rat 0%... Dopiero w rtv Euro agd. Ubezpieczenie jest tam dobrowolne przy ratach, nie trzeba go brac. Sam kupowałem sprzęt na prawie 8000 zł to płaciłem 10 rat równo po 800 zł. Raty są tam w Sygma banku. Ze spłątą problemów nie miałem żadnych.
Ceny również ok. Sklep ma duży obrót tak wiec może sobie na to pozwolić.

administrator

Nowa odsłona forum.


Drodzy użytkownicy. Od dziś korzystacie z nowej odsłony naszego forum.
Mamy nadzieję, że szybko przyzwyczajcie się do nowej wersji i docenicie wszystkie narzędzia i możliwości jakie oddajemy do waszej dyspozycji.
Chętnie poznamy wasze uwagi i sugestie. Wysyłajcie je na [email protected] .

karbon

Niedawno publikowano w sieci wyniki nowego Daymakerindex. Wiem, że wygrał nasz Neonet, własnie na tle Europy. A jaką pozycję zajęło RTV EURO AGD?

majer

Nie zwracam uwagi na sklep, najpierw na cenę. Mam pod ręką liczne zestawienia, najlepiej z kliku sklepów http://www.homebook.pl/produkty/lodowki i potrzeba kilku godzin na dobry wybór. Na ile teraz starcza wam sprawna lodówka, na 5 lat, więcej?

 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Użytkownik:
Email:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć