Nawiedzony dom

Zaczęty przez czytelnik, 01 Sie 2009, 16:35:41

« poprzedni - następny »

czytelnik

Witam.Czy ktoś z Was wie coś może na temat domu w którym straszy w miejscowości Przebród.Czytałem dużo na ten temat ale chciałbym upewnic sie na 100%. Macie może jakieś nagrania lub coś innego to bardzo bym prosił.Dziękuję i pozdrawiam.
czytelnik

czip

dziki mówi ze nic tam nie straszy sam tez byłem i nic nie straszyło a co chcesz kupić ta melinę ? bo jak tak chcesz wiedzieć z ciekawości to nie lepiej podjechać i samemu zobaczyć

buka

nic tam nie straszy. młodzi mają miejscówkę do picia, tyle.

tajna

czytelnik wierzy nie tylko w nawiedzone domy:) on wierzy również, że psy, które mają ludzie w domach są nieszczepione i mają pchły:)
kulturalne suwałki

czytelnik

Tajna jestem ciekawy jakbyś się zachowała gdybys całą noc tam spędziła i okazało się że tam naprawde straszy,bo takich odważniaków jak Ty jest pełno, a potem się okazuje że ze strachu w portki walą i napewno u Ciebie nie byłoby inaczej.
czytelnik

bajzel

A jaka jest prawda w końcu?? Wcześniej też byłem zainteresowany kupnem tego domu. Nawet myślałem o kontakcie ze sprzedawcą. Usłyszałem jednak kilka takich bzdur i mnie to powstrzymało. Jak to jest??
tomek

vanillacat

Nie wierzcie w takie bzdury, pewnie miejscowi chca odstraszyc kupujacych i dlatego tak plota.
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

masti

Jedynie kto może tam straszyć to nasz prezydent Polskie Kaczyńskie a tak poza tym nic tam nie straszy he he nie ma takiego czegoś:P
Antifa Hooligan's

buka

kiedyś też słyszałam takie plotki, że w tym domu straszy. ponoć jakieś dziecko płakało po nocach, dźwięk spadających talerzy itd. ;p teraz mam sprawdzone informacje, nikt tam nie straszy. to miejsce służy wcześniej wspomnianym przeze mnie czynnościom.

Obserwator:)

Tez slyszalam o nim ,nie bylam tam wiec nie wiem naprawde,ale nauczycielka mowila mi jeszcze w zeszlym roku ze tam sie cos dzieje.Mądra kobieta z niej byla wiec raczej nie bawilaby sie w powtarzanie niepewnych informacji.Mowila ze nikt nie chcial tego kupic ,ze uczyla chlopaka ktory tam niedaleko mieszka i on jej opowiadal co tam sie dzieje ale nie chciala nas tym karmić z resztą byla groźną pania profesor więc rozmowa prywatna na jej zajęciach mogla trwac nie dluzej niz 7 minut ,jak sie dobrze wkręcalo bajer e:) Pozdrawiam
P.S podjechanie tam nic nie da ,jesli tam cos jest napewno nie wyjdzie sie przywitac na zawolanie :)
Niech sie rzeka nie kojarzy z rzeką łez...

Tomarz

Farmazon wypuszczony na szerszą skalę, plotki. Wiem, bo wiem :)

Obserwator:)

Skoro wiesz to przedstaw jakies argumenty
Tez moge powiedziec\"wiem,bo wiem\" ale to jakos mało przekonujace.
Niech sie rzeka nie kojarzy z rzeką łez...

Obserwator:)

Wszedzie piszesz to samo, mało logiczny jesteś :D
Niech sie rzeka nie kojarzy z rzeką łez...

Leon

Moze jest ktos chetny kto by chciał tam ze mna kilka dni przenocować??? :)

buka


 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jakie miasto jest stolicą Włoch?:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć