Barmanki z kuźni

Zaczęty przez sylw, 11 Paź 2008, 16:54:06

« poprzedni - następny »
Do dołu

ja

Bardzo często bywam w rożnych lokalach w Suwałkach, czasami też bywam i w kuźni (ale bardzo rzadko) ... i z wszystkich lokali w Suwałkach stawiam kuźnie na samym szarym końcu ... muzyka jak muzyka, ale dj który tam \"grają\" to bardziej puszczają muzykę a nie grają, i to rasowo komerche dla małolatów ... w sumie jak bym włączył muze z winampa to podobnie by to wyglądało ... ochrona która tam stoi przy wejściu to jakieś imbecyle o niskim IQ i w dodatku za wielkich cwaniaków sie uważają, chyba oni są dla klientów a nie klienci dla nich ... obsługa lokalu to porażka jednym słowem ... barmanki chamskie i aroganckie, nie i się średnio znają na tym co robią ... ogólnie chlew, ... i bydło ... a szkoda bo miejsce na porządny lokal jest idealne i ogólnie pomieszczenie też jest fajne ... można by było tam naprawdę fajny lokal zrobić, co by dobry hajs przynosił ... ale z jakimś tołkiem ... a tak to tylko się marnuje miejscowa ... takie zdanie mam. pozdro

evi

Często bywałam w kuźni ale ostatnio tam byłam barmanki aroganckie,chamskie szmaty.tam jest syf dużo malolatów i tyle.ale sa jeszcze inne lokale gdzie mozna sie za bawic wypic piwo....

xxxxxxx

\"Ja\" o której ochronie piszesz o byłej czy obecnej?Przychodzę do kuźni już dłuższy czas i niewiem dlaczego tak o nich myślisz.Dla mnie się nie wydają tacy jak napisałeś.

luna

A moim skromnym zdaniem nie jest tak złe jak wszyscy piszą,być może mieliście jakieś przykre akcje...spoko wszystko można zrozumieć,ale żeby odrazu aroganckie,chamskie....dziewczyny maja ciężką prace,codziennie użerają sie z banda nachlanych purow....widziałam na własne oczy i słyszałam jak taki element potrafi  sie odzywać,znerwicowane i wqrwone od rana....a potrafią sie jeszcze uśmiechnąć i podziękować...trochę wyrozumiałości i samokrytyki.Ok płacisz i wymagasz....ale pomyślcie ile one muszą sie naskakać nad upierdliwa klientela żeby zarobić to co niektórzy dostają od rodziców na jedno wyjście.Pozdrawiam

sandra

O co wam chodzi?! Ja chodzę do Kuźni raz na jakiś czas, głównie w tygodniu albo wczesnym popołudniem w sobotę i nigdy nie spotkałam się z jakimś chamstwem. Przeciwnie. Barmanki były bardzo sympatyczne. Dużo bardziej niż Pod Strzechą. U ochrony jakoś szczególnie tez mi nic nie przeszkadzało. Tylko tyle, że nie wpuszczali małolatów wieczorami, ale to bardzo dobrze.

xxxxxxx

Po to właśnie jest ochrona żeby małolatów nie wpuszczać bo był drugi labirynt...............W kuźni przynajmniej niema 16-tek i 17 -tek

luna

sylw no i na przyszłość troszkę precyzyjniej sie określaj,dziewczyny nie maja daru czytania w myślach,poza tym po przeczytaniu Twoich uszczypliwych wywodów już doszły do ciekawych wniosków...to nawet lepiej ze zmieniasz lokal,bo na pluciu Ci do kufla na pewno by sie nie skończyło...o zobacz jak zabawnie,jednak przejmują sie swoja praca skoro kojarzą klientów...najśmieszniejsze ze ponoć nie było żadnego \"k...\" a Ty miałeś trudności z podaniem dokładnej sumy aż do podania 1 piwa...żenada...tylko kochać takich klientów/gości

sylw

hm...luna no cóż mogę napisać. Ja pamiętam dokładnie jak było i nikomu nic nie wmawiam. Po drugie chciałem tylko i wyłącznie zwrócić uwagę na to jak klient jest traktowany, nie powiedziałem nic złego o tych osobach. Po trzecie z nie miałem żadnych problemów z podaniem ilości piw, po prostu się pomyliłem, a to może zdarzyć się każdemu. Po czwarte, już to że chcecie pluć do piwa ludziom po krytyce daje sporo do myślenia. To moim zdaniem jest żenada. Może i nie poruszyłbym tego tematu ale to nie był pierwszy raz. Owszem można zrozumieć, że dziewczyny mają nerwa bo ktoś jest pijany i zachowuje się jak pajac, ale troszkę samokrytyki i spojrzenia chłodnym okiem też by się przydało.
te rękawy są za długie, drzwi nie mają klamek i ściany są miękkie i białe...podoba mi się tu:)

luna

W tej chwili jestem gotowa przyznać Ci racje,być może moje zdanie wynika z sympatii do co najmniej 2,3 z nich...porostu nie chce uogólniać....każda z nich jest inna,każda inaczej reaguje na stres,gdybyś sam osobiście pofatygował sie do zwrócenia im uwagi,na pewno by sie poczuły...a z tym pluciem do piwa to metafora taka ;) jeżeli widziałeś konstrukcje baru dobrze wiesz ze nie uszłoby to uwadze gościa.Poza tym nie chce tu za nikogo przepraszać ani sie kłócić...ale wydaje mi sie ze sam pomysł na takie forum jest nie fair...powinieneś przemyśleć  jak Ty osoba dorosła,myśląca i dająca upust swoim nerwom tak jak one w niestosownym momencie poczułbyś sie czytając takie \"pozytywne\" treściwe zdania na swój temat,pozdrawiam

sylw

wiesz że teraz mi głupio, ruszyłaś moje sumienie normalnie.pozdrawiam.
te rękawy są za długie, drzwi nie mają klamek i ściany są miękkie i białe...podoba mi się tu:)

:p

to ja jestem jedna z tych aroganckich i chamskich szmat. jak to o nas mowicie. ja nie mam zamiaru niczego prostowac i tlumaczyc, bo wiem ze i tak nigdy wszystkim nie bedzie dobrze. przyznaje, czasem potrafimy byc niemile, nie mowie ze nie,rzadko wynika to ze zmeczenia, czesciej z Wasego, Drodzy Klienci, ordynarnego zachowania. nie wiem ile macie w sobie podzielnosci uwagi, ale sadze ze duzo bo naraz dostrzegacie w nas tyle zlego, ale my nie posiadamy tego tak wiele i, uwierzcie, chocbysmy nie wiem jak sie staraly, nie damy rady obsluzyc 7 osob naraz, umyc kufli i przygotowac czegos do jedzenia. tym bardziej gdy jakis malolat, tydzien po 18 wyzywa cie od glupich szmat. heh, a co do tego chamstwa, to nauczcie sie odrozniac ironie, uszczypliwa czasem,aczkolwiek z humorem, od prostackich tekstow jakie przeczytalam powyzej. to do milego zobaczenia! ;)

HolyShit

Dziewczynko, a czy nauczysz się używać \' . \' kropeczki? :) bo jakoś, aż połapać się nie można. A i najważniejsze... zainstaluj sobie firefoxa czy coś takiego, gdzie będziesz mogła pisać bez błędnie :) pozdrawiam heh

Fikou

bezbłędnie,  a dziewczynka nie do końca nie ma racji :) prawd jest tyle ile ludzi. Sylw już się zreflektował trochę... nie chodzę i ja do kuźni... nigdy tam moja noga nie postała, skłaniam się ku wypowiedzi Marcinowy (fajnie brzmi, niemal jak supernowa)
pozdrawiam dyskutantów

AS

Właśnie, prawda jet taka ile ludzi....   :p - skoro nie masz zamiaru niczego tłumaczyć i przyznajesz ,że jesteście \"niemiłe\", to w sumie niepotrzebny jest Twój post...

Kris

W tamtym rejonie sa dwa kluby kuznia i piwnica i jest w nich podobny problem - ochrona , ktora czesto wykracza poza swoje uprawnienia czasem niepotrzebnie ..... nie wiem byc moze pewnie sie czuja jako ochrona bo maja gaz i inne tego typu przedmioty bo jesli chodzi o sile to osilkow tam nie ma ...uwazam ze dobrze by bylo zeby nawet sami ochroniarze zmienili podejscie poniewaz nigdy nie wiadomo czy pol baru nie wstanie i nie spusci lanska bo czesto ochrona wykracza i przesadza i atakuje nieadekwantnie do zagrozenia
Krzysiek

Do góry
 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jakie miasto jest stolicą Włoch?:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć