Praca w Suwałkach...ABSURD!?

Zaczęty przez jerzyk87, 25 Paź 2007, 15:56:24

« poprzedni - następny »
Do dołu

jerzyk87

od kilku tygodni szukam pracy.dwa razy w tygodniu odwiedzam urząd pracy gdzie otrzymuję oferty pracy. CV rozniosłem już chyba wszędzie. odwiedziłem już wiele firm i instytucji. w większości z nich kazano mi czekać na telefon lub z miejsca mówiono, że aktualnie mają komplet.
wszycy jednak zwracali uwage na brak doświadczenia w zawodzie ... tutaj chciałbym zadać zasadnicze pytanie ... jak mam zdobyć to doświadczenie skoro wszyscy już na wejściu wymagają tego doświadczenia!?
 mam dyplom technika ekonomisty, odbyty staż i studiuję zaocznie.
Teraz już rozumiem dlaczego wszyscy stąd uciekają na wyspy ...
Doradźcie coś prosze!

kaśka

hej,,,dokladnie niedlugo to wszyscy tam na wyspy uciekno,gadajo ze praca jest ale dla kogo???dla wyksztalconych i z doswiadczeniem  a reszta???dowidzenia.powodzenia

Burzuj

Hehe ja mam wyzsze wyksztalcenie i nie moge znalezc roboty godnej tylko fizyczna i za marna kase to jest smieszne bo te stanowiska lepsze to poobsadzane przez ludzi po znajomosci ja tam wole sobie wyjechac za granice i moze potem otworze swoj interes ale jeszcze nie wiem w polsce nie chce mi sie placic zusow i podatkow dla darmozjadow to nieoplacalne placic 40 lat zus i miec z tego 800zł emerytury oczywiscie jak sie dozyje

noname

niech ucieknO, gadajO i jadO.
Wiesz jerzyk tez bylem w podobnej sytuacji. Aczkolwiek mi w końcu udało się dostać do \'oczekiwanej\' pracy. Wymagało to wiele trudu i czasu, ale jednak. Głowa do góry, nie oczekuj, że \'z miejsca\' zaproponują Ci extra prace z takim wykształceniem, trochę cierpliwości. Powiedz jeszcze co i gdzie studiujesz, bo to też ma znaczenie. Zawsze jest też praca \'na fabryce\', ale to raczej dla tych co gadajO, ze ucieknO. Pozdrawiam i powodzenia!

no tak