Kompleks prowincji

Zaczęty przez Wincenty, 09 Lis 2005, 12:11:57

« poprzedni - następny »
Do dołu

vanillacat

Tajna bredzisz, tu jest tak samo jak w S, tyle ze wiecej rozrywek, jest praca i placa troche inna. Ale mentalnosc ludzi taka sama, a czasami porownujac sie z Warszawiakami z dziada pradziada to korzystniej S wypadaja, pod wzgledem np kultury czy inteligencji.
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

tajna

widocznie z innymi ludźmi mieliśmy kontakt, ja jak na razie nie spotkałem w Suwałkach pisarza, który byłby znany w całej Polsce, ani nie byłem na spotkaniu z suwalskim politykiem, który by coś znaczył w kraju, a co do zwykłych ludzi, to o wiele łatwiej mi było się dogadać z ludźmi w warszawie, niż w Suwałkach, więc mentalność jest zupełnie inna
kulturalne suwałki

jeno

tajna-ja niestety zgadzam sie z Twoja przedmowczynia

wiekszosc pisarzy, dziennikarzy, malarzy, aktorow itp. itd. (oczywiscie bywaja wyjatki)
mieszka w warszawie
bo tam jest praca-kasa-kontakty-mozliwosci

moze faktycznie Ty miales kontakty tylko z takimi, a nie zwykłymi, szarymi obywatelami

bo ci w S sa bardziej OK niz przecietni warszawiacy.
jeno

tajna

w wawie miałem więcej znajomych niż w suwałkach, więc dla mnie rachunek jest prosty
kulturalne suwałki

jeno

to nie grzech miec znajomych w wwie

tak jak i w S
jeno

olgierd

Tajna. W Suwałkach możesz mieć conajwyżej 70000 znajomych, a w Warszawie? Ohoho.

tajna

no właśnie, rachunek jest prosty, ale i dziewczyny są o wiele bardziej chętne w wawie, w porównaniu do suwalskich dziewczyn, to te warszawianki to dziwki, ale ja wolę dziwki od porządnych
kulturalne suwałki

adasko

no i kamień z serca,

założę się, że żadna porządna dziewczyna nawet na ciebie nigdy nie spojrzy, więc ich na pewno twoje nielubienie guzik obchodzi...
olowniuk

jeno

te dziwki to w 90% sa przyjezdne
jeno

vanillacat

Tajna i co z tego ze znany? WIadomo ze wieksze miasto to wieksze mozliwosci to i wiecej znanych osob...A ja jestem dumna z S i sie nie wypieram tej znajomosci, a mieszkałam juz w roznych miastach. Poza tym juz kiedys pisales o burdelach w S wiec zapewne masz o tym wiedze i mozesz porownac z burdelami w W:D:D
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

tajna

nie miałem tym razem na myśli prostytutek, ale zwyczajne dziewoje
kulturalne suwałki

jeno

tajna-to ty znawca \"rynku\" jestes
jeno

ul

Jest róznica pomiędzy określeniem dziwka i dziewoja.

Tak samo jak jest różnica pomiędzy zdrowym na umyśle człowiek, a człowiekiem z niedorozwojem umysłowym.

tajna

w suwałkach dziewczyny są tak sztywne, że warszawianki przy nich to dziwki, czy to tak trudne do zrozumienia?
kulturalne suwałki

ul

Wg słownika języka polskiego twego autorstwa.

Do góry
 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Podaj wynik działania: 4.x.2:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć