Dokumenty w firmie

Zaczęty przez Misia34, 02 Cze 2019, 12:09:18

« poprzedni - następny »

Misia34

Witajcie,
jak radzicie sobie z zarządzaniem dokumentami w Waszych firmach? Czy macie wdrożony na przykład elektroniczny ich obieg, czy korzystacie z tradycyjnego? Z tego, co widziałam na stronie http://www.primesoft.pl/, elektroniczny obieg dokumentów może pozwolić na usprawnienie pracy w Waszej firmie, zaoszczędzenie czasu i ograniczenie wydatków :) Co Wy na to?

kalu

Jak juz jestesmy w temacie dokumentow to czy znacie moze jakis skaner aplikacje mobilna do tego celu??

Fu kong

Misia nie polecam to pic na wodę fotomontaż

dzielnik

Postep technologiczny moze nas wszystkich zadziwiac. Wystarczy przypomniec sobie jak wygladal pierwszy komputer i ile miejsca zajmowal. Bylo to cale pomieszczenie, a teraz kilkukrotnie wieksza moc jest zawarta w jednym ukladzie scalonym o wymiarach paczki zapalek. Na mnie to robi ogromne wrazenie poniewaz pokazuje jak dluga droge w tym rozwoju przeszlismy oraz czego mozemy sie spodziewac w przyszlosci. To samo mozna powiedziec o urzadzeniach biurowych, jeszcze kilkanascie lat temu potrzebne byly cale "kombajny" zajmujace duza czesc biura. Dzisiaj te same mozliwosci mozemy zamknac w jednym urzadzeniu pelniacym wszystko. Wiesz tutaj tez zalezy o jakiej wielkosci biznesu mowimy bo w mniejszych firmach to nawet nie bedzie potrzebne. Wystarczy smartfon z dobrym apartem by zyskac skaner dokumentów tak przydatny na codzien. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze zawsze mozemy miec go pod reka :) Pytanie tylko jakie programy do skanowania beda warte naszej uwagi. Kilka propozycji bardziej sprawdzonych rozwiazan mozemy poznac na tej stronie - https://mobileclick.pl/skaner-w-smartfonie-5-aplikacji-do-skanowania/

Marcin156

Dobrym rozwiązaniem jest elektroniczny obieg dokumentów. W platformie wybrać można moduły, które dostosowane będą do indywidualnych potrzeb, np. finanse, sprzedaż, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi itp. Sam system pozwala na efektywną i w pełni bezpieczną koordynację dokumentami. Obniża on dzięki temu koszty operacyjne przedsiębiorstwa. Na stronie https://www.ideo.pl/realizacje/elektroniczny-obieg-dokumentow-dla-mddp-outsourcing,91.html przedstawiono wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów dla jednej z firm. Warto spojrzeć.   :)

 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jakie miasto jest stolicą Polski?.:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć