Jak dorobić sobie do pensji

Zaczęty przez gwendolina, 19 Lut 2019, 07:26:27

« poprzedni - następny »

gwendolina

Witam!
Pracuję na codzień jako pracownik biurowy.Pensja stała ale niewiele wyższa od najniższej krajowej.Z konieczności i jak na razie świadomego wyboru nie szukam innego stałego zajęcia.Jednak chciałabym zająć się czymś dodatkowo aby móc sobie dorobić.Na tą chwilę koleżanka poleciła mi pisanie transkrypcji.Poza tym ja sama zajmowałam się robieniem różnego rodzaju ozdób typu rękodzięło ale czytajac wypowiedzi na rożnych forach sprzedawanie własnych wyrobów to droga długa i raczej trudna,wymagająca na poczatek inwestycji w materiały a na tą chwilę chciałabym raczej ograniczyć wydatki.

Zwracam się z prośbą o porady od osób, które zajmowały się czymś dodatkowo,mogą coś polecić lub mają za sobą pozytywne doświadczenia ze sprzedażą rękodzieła.
Dodam,że z wykształcenia jestem mgr prawa,podyplomowo skończyłam szacowanie nieruchomości(w trakcie praktyk ale to także czasochłonny proces zanim zacznie przynosić wymierne korzyści).

Będę wdzięczna za wskazówki.
Rodowita mieszkanka

kamiloss

moze sprobuj inwestowac na giełdzie 1500zł i mozna juz po 100zł wyciagac z danej transakcji

nutelka

19 Lut 2019, 13:19:18 Ostatnia edycja: 21 Lut 2019, 12:42:54 by nutelka
Dorabiam sobie od kilku lat jako konsultantka Oriflame. Firma ma dobre prowizje, sporo prezentów dla swoich pracowników, poza tym nie ma tam żadnego obowiązku czy limitów na miesięczną sprzedaż. Tyle ile sprzedasz, tyle zarobisz :) Jeśli niczego nie sprzedasz, to nic się nie stanie, nie ponosisz konsekwencji.

Warto jest zarejestrować się na stronie, dzięki temu dostaniesz za darmo katalog oraz materiały promocyjne. https://klub-konsultantek.pl/oriflame

No i dla siebie można kupować kosmetyki w bardzo promocyjnych cenach,

praca dodatkowa

Hej,