Instagram - możliwości marketingowe

Zaczęty przez starak, 24 Sty 2019, 13:34:23

« poprzedni - następny »

starak

Czy Instagram ma jakieś właściwości marketingowe?  Pytam, bo o ile w Google czy Facebooku jest to w sumie proste i oczywiste, o tyle Instagram-a trudno jest mi rozgryźć pod tym względem.

trezors

#1
25 Sty 2019, 13:31:26 Ostatnia edycja: 28 Sty 2019, 13:43:13 by trezors
Oczywiście, że ma. Każdy portal społecznościowy posiada określone, mniejsze lub większe zdolności marketingowe - ba, z tego on żyje.
Oczywiście nie można z tym przesadzić z tego względu, że taki portal który jest na fali, może łatwo skończyć jak NK.
O tym jakie media społecznościowe typu Facebook czy Instagram mają możliwości marketingowe zostało tutaj dobrze opisane: https://shineonagency.pl/reklama-facebook-instagram/

lektor

Czy Instagram ma jakieś właściwości marketingowe?  Pytam, bo o ile w Google czy Facebooku jest to w sumie proste i oczywiste, o tyle Instagram-a trudno jest mi rozgryźć pod tym względem.
Ma, natomiast nie są one tak "bogate", jak np. w przypadku FB, chociażby z racji tego, że promować możemy udostępnione zdjęcie lub film, a nie posty tekstowe, linki itp. (Wynika to oczywiście z możliwości samego Insta.) W ciekawy sposób działa połączenie promocji na FB z tąna Insta, polecam sprawdzić efekty. Od kiedy FB kupił Instagrama, te 2 portale całkiem nieźle ze sobą współgrają.
Dron Suwałki - FOTO i WIDEO z lotu ptaka 8)

Pablo32

Promuję swój fanpage na FB i mam też konto na Instagramie. Na instagramie nie mam większych problemów, bo zdjęcia są ciekawe i obserwujących stopniowo przybywa. Założyłem tutaj konto z myślą o promocji marki i utrzymaniu w pamięci klientów naszego logo. Musisz mieć wyznaczone cele marketingowe, wtedy jest łatwiej działać. Teraz sporo osób wstawia również krótkie filmiki, same zdjęcia to za mało. Zainwestowałem na razie w bardzo prosty edytor zdjęć movavi https://www.vebo.pl/movavi-video-editor i zamierzam się trochę pobawić, żeby wprowadzić coś nowego na profil. Może jak się trochę podszkolę, to sprawię sobie już poważniejszy program power director.
Moim zdaniem każdy ze społecznościówek FB, Insta, Printerest i inne mają spore możliwości marketingowe - pytanie tylko na czym Ci zależy czy linkbuilding, czy rozpoznawanie marki, wprowadzenie nowego produktu ...

mczay

Instagram jest platformą, którą bez wątpienia warto się zainteresować, ale nie warto ograniczać się wyłącznie do niej. Naprawdę warto byłoby zainteresować się również innymi formami promocji, takimi jak chociażby pozycjonowanie w Google. Na rynku nie brakuje firm, które mogą Ci w nim pomóc. Ta: https://pirmedia.pl/ jest jedną z nich.

 

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Użytkownik:
Email:
Weryfikacja:
Pozostaw to pole puste:

Jakie miasto jest stolicą Włoch?:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć